Warning: file_get_contents(/home/customer/www/arpobv.nl/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-wholesale-lead-capture/woocommerce-wholesale-lead-capture.bootstrap.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/customer/www/arpobv.nl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6633
Retourbeleid - ARPO Spring naar content
  • Sinds 1973 actief
  • Direct online te bestellen
  • Eigen B2B omgeving

Retourbeleid

Een product retour sturen kan natuurlijk, hieronder vindt u meer informatie.

Garantie

Het is vervelend als een product niet naar behoren werkt of defect gaat. Gelukkig geven wij garantie voor een periode van 1 jaar na de aankoop.

Zichttermijn

Op elke bestelling die u bij ons doet zit een zichttermijn van 30 dagen.
Bekijk het product gerust zoals u in de winkel ook zou doen. Haal bijvoorbeeld de tuinslang uit de doos, bekijk deze van alle kanten, maar ga er niet mee sproeien. Bij zichtbare gebruikerssporen of missende accessoires kan het zijn dat dat er een waardevermindering in rekening wordt gebracht.

Retour proces

Stuurt u een artikel retour? Dan zorgen wij ervoor dat de retourzending binnen 14 dagen wordt verwerkt.

1. Stuur ons eerst een e-mail op info@arpobv.nl. Geef in deze email de volgende gegevens aan ons door:

  • Volledige naam
  • Bedrijfsnaam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Bestelnummer (te vinden in de bestel bevestigingsmail)
  • Reden voor retour

2. Zodra u reactie van Arpo heeft ontvangen kunt u uw pakket inlevert bij bijv. een PostNL punt en ontvangt u een track & trace code. U kunt uw retourzending hiermee volgen tot aan ons verzameladres in Helvoirt Holland.

3. U kunt het volgende retouradres opgeven:

  • Arpo B.V.
  • Industrieweg 5
  • 5268 BC Helvoirt
  • Nederland

4. Vanuit Helvoirt wordt uw retour verder verwerkt. Dit is voor u niet zichtbaar, maar ondertussen zijn wij wel voor u bezig.

5. Binnen 14 dagen ontvangt u een e-mail van ons met daarin meer informatie over uw retour.

Heeft u na 14 dagen nog geen mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons, dan gaan wij het voor u na.
Als u ons het artikel retour verzendt betaalt u zelf de verzendkosten. Deze zijn voor uw eigen rekening.

Waardevermindering

Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending kunnen wij kosten in rekening brengen. Dit geldt ook voor producten, die geopend, een aanzienlijke waardevermindering tot gevolg kunnen.

Uitgezonderd van het retourrecht zijn:

• Reinigingsmiddelen

Het product dient inclusief bijbehorende accessoires teruggestuurd te worden. En, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele en onbeschadigde verpakking.

Bewaar het verzendbewijs wat u van de medewerker van PostNL ontvangt tot uw retourzending is afgehandeld.
Uw retourzending wordt in ons magazijn in Helvoirt Holland afgehandeld, de afhandeltijd bedraagt ongeveer 2 weken.

Terugbetaling

Heeft u uw aankoop online betaald en retourneert u deze binnen de zichttermijn? Dan vindt de terugbetaling direct na retourverwerking plaats op het rekeningnummer waarmee de betaling verricht is. Bij iedere andere betaalwijze, is de verwerkingstijd 3-5 werkdagen.

Terugbetaling zakelijk

Heeft u uw aankoop online betaald en retourneert u deze binnen de zichttermijn? Dan vindt de terugbetaling direct na retourverwerking plaats op het rekeningnummer/creditcard waarmee de betaling verricht is. Bij iedere andere betaalmethode blijft het tegoed op uw klantenkaart staan of wordt de creditnota verrekend met de aankoopfactuur.

Het is niet mogelijk om via het retourproces uw product te ruilen voor een ander soort product. Hiervoor kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op arpobv.nl.

Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.